FAQ
Mag ik mijn artikelen retourneren?
Er is altijd een retourtermijn van minstens 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
Artikelen die je niet kunt retourneren:
Opgegeten artikelen
Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
Hoe retourneer ik mijn producten?
In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending in je account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ziet vanzelf hoe je het pakket gratis terugstuurt. Grote en zware artikelen komen we bij jou ophalen.
Tips:
Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.
Past het niet in 1 doos? Geen probleem. Vermeld het adres en retournummer op elke doos, dan matchen wij ze in ons magazijn.
Je kunt retour melden via het contact formulier.
Verzendtijd
Als u uw product besteld heb voor 20:00 is het de volgende dag in huis (niet op zaterdag). Als dat niet het geval is dan proberen wij alsnog het binnen 24 uur tijd uw product op te sturen en een tevreden klant erbij te krijgen. Totaal als er vertraging is moet het binnen 3 dagen bij u thuis zijn.
Product niet binnen?
Als u product niet binnen is gekomen in de verzendtijd, neem dan niet direct contact met ons op, het kan iets langer duren houd uw email dan in de gaten, als er iets mis is met de verzending emaillen we u direct!
Maak jouw eigen website met JouwWeb